Obchodní podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Pravidla nákupu

1.Objednávat může každý zákazník za standardních podmínek, ktré platí při prodeji na dálku "přes internet". Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má Kupující spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 o.z. právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě Kupující kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Zboží a peníze je též možné vrátit v kamenném obchodě KolaSmíchov. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14ti denní lhůty.

Na kupní cenu, která má být Kupujícímu vrácena, může Prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

2.Veškeré podané objednávky jsou považovány za závazné.

3.Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem, s dodacími a platebními podmínkamiu nakupovaných výrobků.

4.Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy zaslané na adresu uvedenou Zákazníkem.

5.Registrací nebo objednávkou v rámci internetového obchodu KolaSmíchov, Kupující dává souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o Kupujícím a o jeho nákupech. Tato data jsou považována za diskrétní. KolaSmíchov tyto údaje o zákaznících zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka a to pouze v nutném rozsahu.

6.Zboží je v internetovém obchodě KolaSmíchov prezentováno dle kategorií. U každého zboží je uveden jeho kod, název, cena s DPH, případně další informace.

7.V případě, že Vámi objednané zboží nejsme schopni dodat (např. z důvodů vyprodání zásob), budeme Vás neprodleně informovat a individuálně se s Vámi domluvíme na možnostech řešení nastalé situace.

Reklamační řád a dodací podmínky

1.Na veškeré zboží poskytujeme záruku minimálně 24 měsíců v závislosti na typu zboží a obchodní značce výrobku. Zjištěnou závadu nám neprodleně musíte nahlásit s popisem výrobku, datem prodeje a popisem závady. My Vás kontaktujeme nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace a dohodneme s Vámi podrobnosti vyřízení reklamace, které bude probíhat podle platných zákonů naší země a reklamačních podmínek výrobce reklamovaného zboží. Pokud se jedná o jízdní kolo - v případě nevhodné velikosti - nevracíme peníze, pouze Vám vyměníme velikost. Při reklamaci budete potřebovat kopii faktury a dokladu o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou raklamovány. Kolasmíchov nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání či montáže, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytovaná záruka.

2.Doprava zboží je standartně řešena těmito způsoby:

  • obchodním balíkem České pošty s dobírkou (poštovné 130,-)
  • expresní přepravní službou PPL s doručením do 24hod. s dobírkou (poštovné 130)
  • po Praze službou Messenger do několika hodin (cena dle vzdálenosti)
  • vyzvednutí v kamenném obchodě KolaSmíchov, Ostrovského 7, Praha 5

Poštovné při nákupu nad 5 000,- je zdarma.

3.Dodací termíny:

  • dodací lhůty se pohybují v závislosti na dostupnosti zboží od 24 hodin ( pro zboží skladem) do několika dnů či týdnů (pro zboží které je nutné objednat - např. ze zahraničí). Doporučujeme telefonicky dodací lhůty konzultovat, vždy Vám je přesně potvrdíme.

4.Platební podmínky:

  • hotově - při osobním odběru v kamenném obchodě
  • dobírkou - při zaslání zboží
  • proforma fakturou - zboží bude dodáno po zaplacení proforma faktury